Tuesday, October 28, 2008

Hasta kızım

Kızım geçen hafta çok hasta oldu. Ateşi 39 dereceyi geçince çok panik oldum. Ertesi gün doktora gittik, neyse ki önemli bir şey çıkmadı. Normalde bütün çocuklarda ateş olurmuş :)

Nezahat teyzesi geldi kızımın. Çok özlemiş, öpüp kokladı bütün gün.

Kızımın 6. ayı doldu. Ek besine başladık. Hiç aklıma gelmezdi internetten bebekler için yapılan çorba tarifi bulup yapacağım :)) Ne demişler büyük konuşmamak gerekir.

Bu arada Blogger son birkaç gündür erişilemiyordu. Eriştirmeyenleri kınıyorum.

Sevgiler


Çeşitli fotolar; ziyaretimize gelen, ziyaret ettiklerimiz :)












3 comments:

MAVİANNE said...

canım, her geçen gün nasıl büyüyor
maşallah
fotolar harika
teşekkürler
canım seni vox ta arkadaş listeme ekledim şimdi kolayca yorum yazabilirsin
ama blogspotta da devam edeceğim :))

Anonymous said...

NE GÜZEL BİR BEBEK MAŞAALLAH...GEÇMİŞ OLSUN...FİLİZ ÇOK CİCİ BİR BEBEĞİN VAR...ONU İNSANIN HEMEN YİYESİ GELİYOR...
ÇOK ÇOKKKK ÇOKKK ÖPÜYORUM GÜZEL BEBEĞİ

gungece said...

Filizcim ne çok büyümüş Alin'cik. Çok cici olmuş maşallah. Bu arada kıskandım valla Fato ve Zerrinin kucağında görünce. Büyümüş de gezmelere çıkmışsınız ne güzel.
Karsta da Sema teyzesi var, beklerim:)))