Tuesday, February 24, 2009

Toplanmış yazılar-2

Gene çok şey birikti. Şimdi Hollanda'dayız. İkinci memlekette. Alin'i uyutup hemen yazmaya koyuldum. Kronolojik olarak yazacağım.

2 Aralıkta kızımın arkadaşı Özüm bebek aramıza katıldı. Çok tatlı bir bebek. Babasının dediği gibi isteyerek, özlemini duyarak bekledik biz Özüm bebeği. Işıkta başarısızlar kervanında yerini aldı. Özüm Aliihsan'a çok benziyor hehehe....

Hollanda büyükelçiliğin yılbaşı resepsiyonuna kızımla birlikte güle eğlene gittik.


İstanbul'a gitmezmiyiz hiç, işte İstanbul'dan kareler. Bu arada kızım uzakdoğu yemeklerini çok sevdi :))


Kızım ve sevgili Teyzesi

Makyaj yaparken kızım çok eğlendi :)
Alin ve Selen'in korku dolu karşılaşması,

İngiltere'den Tolga Dayımız gelmişti.
Sonra tilki misali döndük kürkçü dükkanımıza, aa bakın sepete ne varmış:)


Ebru ve Demir bebeği ilk kez misafir ettik evimizde:) Dedim ama Ebruyla resmimiz yokmuş o yüzden Selda ve Demir Bey

Yer yatağında uyuyan güzelim;

Samsun'dan Semra Teyzesi ve Eskişehir'den Özge Ablası geldi kızımın.

Alin'i kendi yatağına alıştırmaya çalışırken ne hale geldik :)

Merdiven tırmanmaya başladı bile Alincim.

Madalina sever kızım
Gitmeden önce görüştüklerimiz;
Sadiye Yengesi çok güzel erken doğum günü hediyesi almış kızıma, sağolsunlar varolsun:)

Bavul hazırlarken kızım çok yardımcı oldu.




Hollanda serüvenimizi bir sonraki Alinin uykusunda yazacağım şekerim...
Görüşmek üzere Şekerler



6 comments:

MAVİANNE said...

canım bayıldım hem yazılara hem fotolara
alin ne şeker ne yaramaz olmuş
harika yaa
enerji fışkırıyo gözlerinden
maşallah
çok tatlı
özledim sizi
rotterdam günleri maceralarınızı bekliyorum
öptüm seni şeker

Anonymous said...

canım maşallah gittikçe büyüyor tontişin eee bende artık günleri sayıyorum heyecanla.öpüyorum ikinizide güzel günler geçirmeniz dileğimle...
elçin

Unknown said...

yengesi kurbaan olsun ona. yirim ben onu, şimdiden özledim. bakalım nasıl geçecek zaman?

Anonymous said...

Canım resimler harika pekde güzel anlatmışsın ordaymışım gibi oldu bu arada alin çok şeker olmuş özledim valla aylin teyzesinin yerine öp birazda mıncıkla..

esin said...

merhabalar. bebeğiniz çok cici paylaşımlarınız .çok güzel..Bu daha önce soruldumu bilmiyorum .ama ALİN ne demek nette bulmaya çalışırken size rastladım.2 ay sonra bir kızım olacak AlİN ismi hep aklımda ama tam olarak kökeni neresi ve anlamı nedir bilmiyorum.bu konuda bilgilerini paylaşırsanız çok mutlu olacağım.bebeğinize ve size sağlıklı güzel ömürlerr.
Saygılarrr....

ayalci said...

Merhabalar,

Kızınız gerçekten çok tatlı... Umarım ömür boyu mutlu olur. İsmi de çok güzel. Açıkçası ben de merak ediyorum. Anlamını paylaşabilir misiniz?..

Sevgiler...