Thursday, April 30, 2009

Anneanne ve dayının ziyareti

Annem ve İrfan'ı havaalanında karşıladık. Alin annemi görür görmez üzerine atladı ve bizi unuttu.

Hava çok güzeldi kaçırmamak için hemen yürüyüş yaptık, ardında da tekne turuna katıldık.

Orta çağda cadıları yakıldığı meydana götürdük.
Müze gezdik. Bu sırada da Aline babası baktı.

Çiçek pazarına götürdüm annemi. Çok sevindi. Her ne kadar burada ciddi görünse de :)
Dam square gibi turistik yerelerde dolaştık.
Ertesi gün Gerbrand'ın babası bizi sonrada toprak dolgu yapılarak kazanılan yerde gezdirdi. Öğlen yemeğini de evine davet etti. Sonra da eski bir şehirde dolaştık.
Dayım Almanyadan ziyaretimize geldi. Onunla birlikte parka gittik. Alin elleriyle ördek besledi.
İrfan beyin peşinde hem video kamera hem de fotoğraf makinasıyle dolaştık.

Annem bulduğu her yerde aa bu ottan burada da varmış deyip topladı. Sonrada o otları bir güzel yedik.

İrfan 2 günlüğüne Paris'e gitti.Teyzemlerle birlikte adını unuttuğum turistik bir kasabayı hep beraber gezdik. Hep beraber derken Alin'i de sayıyorum. Çünkü artık kızım baya yürümeye başladı.

Zanstada bir akrabamızı ziyaret ettik, annemler onlarla birlikteyken bizde parka gidip çocuklar gibi eğlendik.

Alin doğum gününde gelen pianoyla bizlere resitaller vermeye başladı.
Alin annemi ve teyzemin benzerliğini görünce çok şaşırdı.

Gene doğum gününü yazamadım. Çok geç oldu ben de uyumaya gideceğim. Ama mavianne sitemizi yorumsuz bırakmadığın için çok teşekkür ederim. Sadiye yenge sende biraz işe ara verde bize vakit ayır yani... Bak ben senin dediğini yapıp yeni resimler ekliyorum ama... Sevgiler

2 comments:

Özgen said...

Hello all together,

we had a great time with all of you. And of course it was to short again. Filiz, you forget to mention that Alin and Leo have a new relationsship with each other. We've enjoyed every minute and hope to see you again. Miss you.
Herkese cok selam
Özgen and Leo

MAVİANNE said...

çok güzel bu şekr kız
anne anne ve dayı ile de çok mutlu olmuş